torstai 25. elokuuta 2011

Join me in death~

Viikon verran kuunnellut lähinnä suomirockia :D Johon nyt lasken myös suomalaiset rock-bändit, jotka eivät esitä suomeksi; H.I.M, the 69 eyes... Mistähän tämä edes lähti...? Tai siis, koko tämä rock-persoona on mulla ollut ihan pikkusesta asti, mutta mistä mä nyt sitä taas innostuin kuuntelemaan... en muista...

Mulla on yksinkertaisesti tylsää, tällä postauksella ei ole sen kummempaa aihetta. Ja tulen varmaan kohta postaamaan uudestaan, värjätään mun hiuksia. ^^ Ens viikon viikonloppuna (3.-4.) on nimittäin Tracon VI ja pitäis saada pehko kuntoon siihen mennessä. :) Haluan jo eroon näistä ruosteen värisistä hiuksista! D:

Blogger vihaa mua... Tää on typerää että kaikki mitä teet, pitää liittää google-tiliin, ja jos kirjautuu ulos yhdestä palvelusta, niin sut kirjataan ulos automaattisesti toisestakin... mur... *huoh* Onnistuin tänään nukkumaan pommiin kymmenen aamuna. Lopulta oli puoli tuntia aikaa olla bussissa... Päätin unohtaa aamupalan syömisen ja jaksaa odottaa kouluruokailuun, mutta koulussa loppui ruoka, enkä sitten saanut sielläkään mitään järkevää syödäkseni. Tyhmää... Noh, selvisin hengissä...

Pitäis kirjottaa äidinkielen kirjoitelma... Kirjoittaminen ei ole se ongelma, vaan aihe... Joko pitäis ottaa tylsä "Miksi X on minulle tärkeä", tai sitten soveltavampi aihe; "portti" missä saa sitten säveltää aika lailla omaan malliin... Mutta ei saa tehdä ns. novelli tyyppisesti... Pitää kirjoittaa asiateksti. :P Katsotaan mitä saan aikaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti