lauantai 5. maaliskuuta 2011

Erään punapään viikko

Päätin viikko sitten vihdoin siivota mun huoneen, jonka olisi helposti kuvitellut palaseksi haurun liikkuvaa linnaa. Ei sillä, etteikö se sellaiselta näytä aina, mutta vähemmän kuitenkin xD. Tässä kaikki vaatteet, jotka löysin huoneestani. Tässä vaiheessa varmaan kaikki miettii, että eikö mulla ole vaatekaappia? On, en vaan aina jaksa sitä käyttää, ja itseasiassa se on täysi ilman tätäkin kasaa.

Siivotessa onkin mennyt paljon aikaa, ja lopputulos oli ihan hyvä. Siitä mulla tosin ei ole kuvia :DD

Yhteishaku tehty, ei juurikaan koulupaineita tällähetkellä... Kunnes ne kohta taas alkaa. Tiistaina pitää sitten olla esivalintalomakkeet tehtynä, kaks kuukautta aikaa tehdä lukion hakutyö, jota en ole aloittanutkaan... huoh... Ja sitten pitäisi jaksaa viimeinen lukukausi vetää täysillä ja kunnialla loppuun. ....Okei, ehkä mulla vähän on paineita :DDD

No, edes jotain hyödyllistä tapahtunut tällä viikolla. Sain cossia edistymään. ^^ YAY!! ...Minimaalisen vähän, mutta kuitenkin. Tein tuossa torstaina koulun jälkeen hihapidikkeet. Ja onnistui itseasiassa ihan hyvin. :)
Kiitos järkevästä ideasta, ja kiittämäni henkilö tietää kyllä itse ketä tarkoitan xD Näin, edistyin vähän... Vielä paaaljon tehtävää. Mutta ihanaa ihanaa, niiden kenkien hintaa on laskettu huikeat kolme euroa!! xDD

Seuraavaks kerään rahaa kenkiin... Tai jos löydän heräteostoksena jotkut uskomattoman halvat housut tai liivin. Mut näillä näkymin hommaan ne vasta sitten kun oikeesti saan rahaa.

Huoh, niin, jos mulla olis rahaa... Mulla olis JO ne kengät ja olisin eilen ostanu housut. Löysin niin täydelliset.
Ei tosta kuvasta saa niiiin hyvää käsitystä, mut suurin piirtein kyl. Siis perus mustat suorat housut. Tollaset vähä puvun housujen näköset. Itseasiassa tosi saman näköset. Eikä olis maksanu ku 15 euroo... Miksi olen niin köyhä?! koska harrastan flamencoa, noniin siinä se tuli.

Perjantai meni siis siinä kaupoilla. (Btw Saga, satuitko pyörimään torkkelissa päin perjantaina?) Kaveri tuli käymään helsingissä, niin pyörittiin forumissa ja kampissa. Mitä kaikkea voikaan nähdä maan alla... Kun tunnelissa törmää Shizuo ja Izaya-cossaajiin xD Mikä ajoitus, juuri kun olen koukussa Durarara!!:n. :DD

Uimahallisakin tuli illan päätteeksi käytyä. Ihan vaan lillumassa, en ajatellut mitään huikeita urheilu suorituksia alkaa vetämään.


Näitä elämän pelottavia asioita... horoskooppi. Luin tässä omaa horoskooppiani, sellasta yleis-horoskooppia, ei joka kuukautista. Aina sitä säikähtää, miten nappiin horoskoopit yleensä osuu. Ja sitten on sellasia OMG-momentteja :DDD
"Härkä on aistillinen, voimakkaasti seksuaalinen tyyppi, joka osaa loihtia myös kauneutta ja esteettisyyttä ympärilleen, usein jopa taiteen kautta." 
Härkä pähkinänkuoressa :DD


Hahaa... Iso kuva :DD Tuhersin taas jotain, ajattelin alkaa kirjoittamaan uutta novellia. Idolsin innoittamana?! No juu, kummiskin. Ideana on se, että on tällainen laulukilpailu, mikä ikinä se tuleekaan olemaan, jossa sitten on niitä osallistujia yms. Kaks osallistujaa, miestä, vihaa toisiaan. Ne ei voi sietää toisiaan, ja haukkuu toistensa esityksiä yms. Kunnes, jotain tapahtuu, ja ne sitten rakastuu. ....Tällaista siis olisi seuraavaksi tuotannossa mulla... :DD


Kuva on siis mun eka design päähenkilöist. Toinen mies on vähän hoppari-tyylinen, rennompi. Toinen on sitte vähän "rajumpi" Enemmän koruja ja käyttää meikkiä. Ja upee kampaus :DD Nii siis, hoppari-miehel on myös lävistys. Tossa silmien välissä, sitä voi olla hankala erottaa. En tiiä. 




Terveisiä mäkelänkadulta xD Biletettiin siinä odottaen bussia. Kännykästä kuunneltiin matkakaiuttimilla musaa. Oltiin varmaan mukavaa kuunneltavaa. Mutta joo, öitä vaan teille muille !
Jaane! :)

3 kommenttia:

  1. öää emmä ainakaa muista et oisin siel päi ollu :D missä mä muuten ees olin perjantaina.......... EIKU JOO OLIN VALOKUVAUSPASKASSA. joo en ollu torkkelissa päi :---D

    ps hyvin mahollista että saatoit bongata mut halimasta sitä lukiota

    VastaaPoista
  2. Haha :DD Eiku näin vaa vilaukselt bussin ikkunast siellä päin sun näkösen tyypin.

    VastaaPoista
  3. muuten stockman outletissa on mustat suorat housut alessa :), joo tosi fiksu kommentti...

    Idolssia??? mitä kalaa...

    VastaaPoista