maanantai 14. maaliskuuta 2011

Kaikki parhaat on hulluja

Aaaaivan älytön postaus taas. Kestäkää se! Tässä teille nimittäin "esimakua" mun uudesta villityksestä: *dun duun* Liisa ihmemaassa! xDD Olen tässä lähiaikoina ollu niin paljon tekemisissä kyseisen tarinan kanssa, että sitä alkaa jo itse tuottamaan aiheeseen liittyvää materiaalia. JOS mun mielenkiinto jatkuu, saatan alkaa tekemään sarjakuvaakin, mutta toistaiseksi halusin vaan kokeilla surrealismi-taitojani, ja piirrän ns. "kansi kuvaa". Ei valmis vielä, tässä on teille palanen siitä. Kuvasta voi löytää vaan sen toukan, mikä ikinä olikaan ja valkoisen kanin, ja osan hatuntekijän hattua. Olen niin tyytyväinen hatuntekijään, etten vielä näytä sitä teille. :D "Mun" Liisa Ihmemaassa-tarinasta olisi tarkoitus tulla vielä vähän ns."painajaismaisempi." En ole oikeaa kirjaa lukenu, mutta haluaisin. Niin, että menen nyt vaan disney-tiedoilla :DD Kuitenkin, yritän saada kuvan valmiiksi, niin voin sitten jatkaa tätä hehkutusta.
Jaane! :)

2 kommenttia:

  1. hatuntekiä tänne ja heti!

    joo, on hieman creepy....

    VastaaPoista
  2. taas tunnen jonkin sortin alemmuudentunnetta ku katon näitä mestariteoksii :D

    WE WANT HULLU HATUN TEKIJÄ.

    VastaaPoista