keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

What's up?

Joooooh... Tänäänhän mulla ei pitänyt olla mitään syytä postailla... Mut ei, mun kengät päätti just tänään tulla sitten XD. Mokomat~  No ei, olen TOOOOOOSSSIIIIIIII onnellinen et ne tuli, vihdoin!

Kuva on vähän niin ja näin, mut ne kuvat heilahti pahasti, missä oli parempi kulma xD....No yrittäkää ite kuvata ylösalasin ilman et kuva heilahtaa :DD


No, siis joo... Ne on vääähäsen erilaiset kuin esitteessä, mut mä kestän sen kyl, koska ne on hyvät jalas, vaikka vähän muoviset onkin. :D

Ja kyllähän mä aihetta keksin, jos nyt kerran pitää.... Sain kuvia uudesta Kuro-OVAsta Hehe... (Kiitos^^)
KUNNON KUVAT WILLISTÄ JA GRELLISTÄ!
Viiihdoiiin~ .....Ja enää pari viikkoa, niin pääsen näkemään tän! Yay...

Jännää, kun joissain kuvissa Will näyttää vanhemmalta, ja joissain selkeästi nuoremmalta... Tässä se nyt näyttää nuoremmalta, kai? :D

Ja mä en vieläkään ole päässyt yli siitä, että Grellillä on LYHYET hiukset!! Näyttää jopa mieheltä, jollain tasolla xDD

Ja kuvista päätellen, taas tulee olemaan tapahtumantäyteinen 20 minuuttia :D ...Miksei OVA:sta voitais suoraan tehä tunnin mittasta? Olis enemmän jotain, mitä odottaa.....
Tää kuva.... khaah~
Ei mitään hajua, mitä siin on meneillään xDD Mut KERRANKIN Williamilla on joku ilme! xD Tuleeko tässä vielä kaiken actionin lisäks WillxGrelliä? ...Tai no, tietty tulee jossainmäärin, kun koko Grellin rakastumis-sessio tulee täs OVA:ssa. :D Innolla odotetaan~

Tällasta nyt tässä, menen tästä leikkimään kengilläni~ Jaane!
DEATH!

4 kommenttia:

  1. Hoo, Kengät~ Nätit, tosi nätit~ Ja Sebby tekee Cameon tos kuvas xDD 20 minaa? Kestääks OVA vaan 20 minaa?? TT^TT ...No, niist tulee sairaan ihanat ja hienot 20 minaa! XD

    VastaaPoista
  2. Kaikki jaksot kestää aina vaan 20 minaa :D ...Paitsi Hellsing, joka kestää tunnin. xD

    VastaaPoista
  3. voih, mä veikkaan tosta vikasta kuvasta et se on semmonen "hei mitä sä siinä selität, ei pojat sano noin muille pojille!" ilme, joka tuli vahingossa wililtä(tai sit se näyttää siltä että grellin käsi vähän "lipsahti" ja sitte ne on molemmat vähän silleen"oookei~...") XD joo, noi kengät on ihan GRELLICIOUS~ ♥__♥

    VastaaPoista