perjantai 27. toukokuuta 2011

It's what, FRIDAY?

TOISEKSI VIIMEINEN VIIKKO RÄMMITTY LÄPI!!!!

Voiko aika lentää näin??! Vastahan mä tulin ylä-asteelle... olin pikkunen seiskaluokkalainen.. Ja nytte pääsemässä ysiltä :O ....Tässä menee jonkun aikaa sisäistää.
Ens viikolla sitte maanantaina koulussa, tiistaina Your Move:ssa, keskiviikkona mahtava koulupäivä, yöpuvussa juhlaharkat xDD torstaina... Ai joo, ei koulua! :D Ja perjantaina... Tadaa, kirkko. Ja viimein..... LAUANTAINA PÄÄTTYY KOULU! *huokaus*....kesä aikaa tajuta ettei enää oo sitte paluuta siihen kouluun... No, ja kesäkuussa selviää sitte mihin seuraavaks :D


Tänään... Luokkaretki Megazoneen. :DD Varattiin koko paikka meille tunniks, eikä maksanu ku jotai päälle neljäsataa! xD Jooohh... Ihan sairaan kivaa oli, kaikki vaan ampu toisiaan ja näin. Sitte toiselt puolelt kenttää kuuluu kiroilua ku joku ammutaan, mahtavaa. Sijoituin ekassa pelissä seitsemänneks, tokassa Nea perkele pudotti mut mun paikalta ysiks ja vikassa pelissä sitte kutosena. Hihhii~ Olin pelaajanimeltäni Argus XD (Sääli, Saga, ettet päässy :(( Koita tervehtyä)

Torstaina joku ihmeen "torppispäivä" tai jotai... En tiiä mutta kaikkea randomia oli tänne puskaan eksyny :DD Ylemmät aurinkoiset kuvat on siis torstailta. :)

Ja mikäs muukaan tässä alemmassa kuvassa onkaan, kuin salmisaaren liikuntakeskus :D Ja btw, video jonka tohon alkuun olen lisännyt, on musa joka soi mun päässä yhessä vaiheessa siinä ammunnan tuoksinnassa :DD Kunnes siellä alko kajareista soimaan "Poison" ja se sitte tuli tilalle xD




Olen hiusnukke... Eli on ihan normaalia, että ihmiset tekee kaikenlaisia jänniä luomuksia mun päähän harva se päivä xD Tässä on joku jännä sydäntä muistuttava kampaus. :3 Ja päällä näkyy mun ihana tekstipaita, missä lukee ihan kaikkea mahdollista..



Seuraava luomus... Joka itseasiassa oli mun päässä pari viikkoa sitten :D Letit päätä myöten ja sitte niistä letitin itse vielä loppuun asti. Näistä leteistä tuli ne mun edellisessä postauksessa olevat kiharat ;)


Tässä on sitten suunniteltu mun kevätjuhlakampausta. :) Todistettiin samalla että kyllä ne mun hiukset menee korkkiruuveille jos yrittää ;DD Jooh, eli siis tarkotuksena olis sitte juhlaan kihartaa tollalailla ja mahdollisesti pistää loput hiukset pikkuleteille tai jotain. :)

Hihii... Kiharat sopii mun asuun niin hyvin ^^


Tätä biisiä sitte yleisesti ottaen kuunneltu tässä kaks päivää :DD Placebo-fanitus päällä... Ja blogger vammaa itsekullakin :D Tää jumittaa mun koneen, mutta yritän parhaani mukaan postailla :)
No mutta, tällä kertaa, Jaane~

4 kommenttia:

  1. :--D hyvä et teil oli hauskaaa ! mul on joku hiton verisuonitulehus mun oikees kädes .... en ois voinu kuitenkaa pelaa vaik kuumetta ei ois ollukkaa tänää :D

    VastaaPoista
  2. Voi sua D: Toivotaan et paranee pian :)

    VastaaPoista
  3. Ohhoh.
    Menoa riittää. Tuota listaa katsoessa omat "kiireet" ei tunnu miltään! :D

    VastaaPoista
  4. Haha :) Kesä tulee, ja sitten sitä vasta menoa riittääkin. ;) Kunhan nyt ensin selviää tästä viimeisestä kouluviikosta. :D

    VastaaPoista