sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Aku made shitsuji desu~ ...Ka?

Hohhoijaa, taas meni viikonloppu, arjen riemut alkaa huomenna. Kokeita, kokeita... Koulutöitä... Kohta se on ohi... Ei mua ne itse kokeet tässä häiritse, vaan se, että tiedän niiden tulevan mutten ole edes vaivautunut lukemaan niihin. Se tässä ärsyttää. No, tänään on kai pakko...

Muuten aika tavanomainen viikonloppu, mutta raahauduin sitten lauantaina keskustaan. Perjantain niin ihanan kouluhiihdon (Hahhaa, 10 km tuli hiihdettyä xD) jälkeen jalat aivan rikki. Siinähän sitten löntystää kampissa ja rautiksella. Mentiin kaverin kanssa kamppiin, siellä tavattiin mun serkku ja sen "muutama" kaveri. En yritäkään muistaa kaikkia, eikä yksikään tainnut kertoa oikeaa nimeään. :D 
Siinä heiluttiin melkein kaksi tuntia kampissa, tekemässä ei-mitään. Lopulta mun johdolla lähdettiin minä, mun kaveri ja serkku käymään siellä fantsussa ostamassa mangaa ja muut meni edeltä manga cafeen. Manga Cafessa heiluttiin sitte sinne kuuteen asti. Sellasta tavallista hengailua, jutellaan ja hillutaan. xD Tuli tuherreltua jotain jännää sinne vihkoon ja kierrätettiin mun Kuroa ympäriinsä... Ja mun vaivalla hankitut pockyt väheni nopeasti kaikille randomeille xD  Serkku tuhersi paketin mustalla tussilla... Tosin huomasin vasta kotona.

Mun budjetti lauantaille oli aika tarkkaan suunniteltu. Olin aikeissa ostaa vain ja ainoastaan Kuroshitsuji 4:sen ja yhden paketin pockyja, mitä tietysti myös ostin, mutta sorruin myös ostamaan kokiksen. Voi ei, kaksi euroa yli budjetin meni xD

Lauantai-iltana sitten pidettiin vielä joku jännä karaoke-ilta meillä. Laulettiin minä, mun pikkusisarukset ja mun kaveri singstaria xD Mistähän lie sekin idea lähtenyt alkujaan... Ja tuli Matrixit myös katsottua. Paitsi kolmosta ei jaksanut.

Waah... Sebas-chan! ...Okei, lopetan ennenku aloitankaan...
Tai sitte en. Tää oli ihana... Unohdin miten sulosia Agni ja Soma on. Pikku hindut xD Ja luonnollisesti jäi kriittiseen kohtaan kesken. Ja seuraava tulee sitten millon? Toukokuussa? Jes, siihen on kivasti aikaa...




Taiteellista kuvausta pockyilla xD Mahtavaa... No, ne on hyviä. Siinä kaikki!

Sunnuntaina... Siis tänään, käytiin sitten isovanhempien luona siivoamassa, mummolla on jalka rikki ja se ei pysty siivoamaan. Ja sen lisäksi kotonakin taas saanut siivota... Vähän sellanen butler-fiilis iskee aina välillä.

 Videon laatu vähän heikko, meidän kissa siis jahtaa tietokoneen hiirtä ruudulla. Älkääkä välittäkö musasta, en jaksanut poistaa videosta ääniä.

No jaa, jos tästä vaikka jaksaisi avata koulukirjoja...
Jaane! ^^

1 kommentti: