tiistai 1. helmikuuta 2011

Jos taivaalta sataisi rahaa~

...Niin sitten olisin onnellinen... Mutta koska näin ei ole, elän köyhyydessäni. Tällä hetkellä, jos en olisi niin aktiivinen mangan lukija, ei olisi juuri mitään ongelmia. Mutta koska näinkään ei ole, stressaan siitä, ettei mulla ole rahaa. Mahdollisesti nimittäin viikonloppuna ilmestyy Kuroshitsuji vol. 4. Ja se on pakko saada... Mun vähäiset rahat saattais riittää siihen, saa nähdä... Tätä valitusta ovat saaneet kaikki jo kuulla varmaan ihan tarpeeksi, mutta valitanpa vielä lisää xD

Huoh, Tracon VI pidetään Tampere-talolla!! Yay! ...Vasta syyskuussa, tosin... Siihen on valtavasti aikaa vielä, enkä millään jaksaisi odottaa. Niin, siinä yksi syy, miksi tarvitsen rahaa. Minä idiootti kun päätin cossata Grelliä. xD Olisin halunnut jo viimevuonna, mutta en ehtinyt. Aah... Ihana con... Miksei se vois olla jo? No jaa, mulla on paljon aikaa hankkia cossi.





About tollanen pitäis saada kasaan... Paitsi et teen eri version xD Liivin vaihdan mustaan, eri malliseen. Takin vaihdan mustaan, vähän pidempään. Rusetin vaihdan mustaan kravattiin... Muuten varmaan aika pitkälti tollanen xD Sori, kuva on huono...



Eli siis, mitä mä tarviin... Liivi ja takki. Housut, kengät, silmälasit ja noi... Mitkä ikinä onkaan toi ketju mikä on kiinni laseissa, noi killuttimet mitkä on kiinni housuissa, ja remmit paitaan... Eli tarviin rutosti rahaa. Kengät oon jo löytäny, mut maksaa kivasti, jotain 53 euroo. Eikä ne ole ihan samanlaiset, valitettavasti.


Ja sitten, yleensä mulla olis liian pitkät hiukset cossaamiseen, ne joutuis leikkaa tai jotain. Mut ei, Grelliin mulla on liian lyhyet hiukset xDD En kuitenkaan ole hankkimassa mitään vammasta peruukkia, joten saavat muut kestää vähän lyhyempi hiuksisen Grellin.









Tällanen kenkä. IHANA! Olin niin onnellinen, kun löysin sen. Korko on vähän matala, mutta sen kanssa elää kyllä. :)

Aah, noi on niin täydelliset... Olen pitkään jo halunnu just tollasia, ei cossiin vaan ihan oikeesti käyttökengiks.






Huoh... Noniin... Jos nyt lopettais ton hössöttämisen... Kaks koulupäivää takana, ja olisin jo valmis palaamaan tettiin. Okei, koulussa on ihan ok kivaa, kun meitä on niin pieni porukka. Mutta yleisesti, mieluummin istuisin toimistolla kirjoittamassa, kuin laskisin matikkaa koulussa. Niin se vaan on. Varsinkin kun nyt tulee valtavasti kokeita ja muuta vastaavaa päälle...

Ja aloitin Vellumin lukemisen tässä hetki sitten. Olen vasta kohta saanut prologin luettua, ja olen ihan koukussa kirjaan! "Ihmiset kuolevat. Sillä jos todella ymmärrät tuon banaalin mutta syvän totuuden, seuraukset ovat niin valtaisat, että tulet hulluksi." Idea on siis se, että Reynard-niminen heppu on ikänsä kuullut juttuja eräästä kirjasta, jonka legendan mukaan on kirjoittanut enkeli, ja että se sisältäisi kaiken tiedon itsessään, hyvä ja pahan. Reynard todella löytää lopulta kirjan kätköpaikan, mistä seuraa mullistava käänne...



Mitä tästä opimme, lapsukaiset?
-Ettei kannata piirtää, jos siihen ei ole inspistä.

Ja Grell näyttää ihan naiselta xD Olisi onnellinen.

Noniin, lopetan nyt tähän, ennen kun karkaa vielä tästä olemattomasta aiheesta. Jaane ;)

5 kommenttia:

  1. OIKEESTI KUOLAAN TOTA KENKÄÄ. Haluisin tommoset mut tasapohjasin, koska me kumpiki tiietää millanen näky oisin jos vetäisin tommoset kengät korkkarimuodos jalkaa :DD:D:D:
    ja toi piirrustus on supaaa hieno

    VastaaPoista
  2. Kiitän. Juu, tiedetään xD Sun korkkarikävelyt on nähty. ;)

    VastaaPoista
  3. todella on joo :D heeiiiiiii jos sendin sulle jonkun kuvan nii haluisitko piirtää sen ? =)

    VastaaPoista
  4. Voinhan mä aina yrittää. :) Senkun sendit.

    VastaaPoista
  5. http://i152.photobucket.com/albums/s190/no_brainer99/untitled2.jpg piirrä jos jaksat :D:D ei oo pakkooo!

    VastaaPoista