maanantai 14. helmikuuta 2011

Love love me~

Ystävänpäivä.... Ehkä mun koko elämän vaisuin ystävänpäivä. En tehny ees korttia kellekään.... Nyyh, rakastan tehä ystävänpäiväkortteja. No, ei tää kuitenkaan mikään kamala päivä ollut, pahin koulustressi on ohi, ei kokeita!!! :D

Mun kone!!! Se kuoli... Tässä nähdään yksi pitkien kynsien haitta, kynnet jää koneen näppäimistön väliin ja näppäimet lähtee noin vaan irti. Ei ole kivaa... Joudun käyttää irto näppistä, mikä on ihan sairaan vaikeeta, kun on tottunu läppärin näppikseen. Huoh... xD Tässä mun  "kannettava" siis. Mulla on myös olemassa johto, jolla saan näytön näkymään mun  huoneen tv:ssä xD Että perjaatteessa saan tähän vielä lisä-näytönkin.
Kaipuu

Olet niin kaukainen, etäinen
kirkkain tähti yötaivaalla
Poissa
Täällä nyt seison, yksin
Kylmässä elämän yössä
Seuranani yksin kaipuu
Kieppuu ympärilläni, vietellen tuulena
laulaen, valittaen kutsuvaa melodiaa
Kaipuulla on sinun kasvosi
Sinusta se muistuttaa
Huokauksillaan
 Pieni ohikiitävä hetki 
Olet siinä, vierelläni
Niin luulin 
Harha lempeästä kosketuksestasi 
Silmänräpäys 
Olet poissa

 Hihii, kirjoitettiin koulussa runoja. Tässä mun  aikaan saannos. No jaa, viikonloppu... Olin ensimmäistä kertaa elämässäni laskettelemassa xD. Ihan kivaahan se, nyt joka lihakseen sattuu ja jalat on  mustelmilla. 
Kuva ei kerro kaikkea, vaikka toisaalta, ei toi mustelma edes ole tässä se kipein  paikka :D Polvi aivan sairaan kipee... Hämeenlinnan suunnalla tuli siis hengailtua viikonloppu. Lepäilyä omassa rauhassa metsän tietokoneettomassa ympäristössä xD

Hypätääs sitten tähän päivään... Eli, 14. 2. Ystävänpäivä, englannissa Valentine's day. Ei, nimi ei tule Vincent Valentinesta, vaikka kuinka sitä haluaisimme... Okei, lopetan tietosanakirjan esittämisen xD
Kiituksia kaikille ihanille kavereille/ystävilleni olemassa olostaan. Uusille ja vanhoille. Olette minulle todella tärkeitä, haleja kaikille!!! <3 
Todellakin, olen kauhean pahoillani, etten ole ehtinyt kenellekään väsäämään yhtään mitään. :( Koulu on yksinkertaisesti vienyt kaiken ajan. Ensi vuonna sitten, eihän tästä mihinkään olla lähdössä. ;)
Pakkaset paukkuu, vaikka sehän on luonnollista. Tavallisesti helmikuu on vuoden kylmin kuukausi, että kestetään se nyt kun vielä on mahdollista. Mistä sitä koskaan tietää, jos pian emme saisikaan lunta? Vaikka näiden kahden edellisen vuoden perusteella ei siitä olisi huolta. ;) Talvella on vaan se huono puoli, että jos ulkona on hieno sää ja aurinko paistaa, se tarkoittaa että on aivan kamalan kylmä. Vastakohtana kesään verraten... Silti, mieluummin lumiset pakkas-talvet kuin vetinen ja harmaa keli. Talvi on jotenkin hiljasta ja unista aikaa... Kylmää ja kovaa... Okei, alkaa taas lipsua syvälliseks xD

Tähän loppuun sitten jotain, mitä mulla ei olekaan vielä ollut, nimittäin bändi-hehkutusta! Innostuin pitkästä aikaa kuuntelemaan Buck-Tickia. Vanha ku mikä, mutta ihana. Näin ystävänpäivän kunniaksi linkki Romance-biisiin: 
Ihana biisi, ja laulaja on UPEA videolla! Ne kynnet on vaan niin...khaah~.... ^^
Näin tänään, hyvää ystävänpäivää kaikille ja hyvää yötä! <33 Pysykää lämpiminä, ettette sairastu, villasukat on hyvä alku. ;)

1 kommentti: